O nás
Karl Martin – Zakladatel a ředitel školy
Lektor angličtiny - rodilý mluvčí (Anglie)
Lektor angličtiny - rodilý mluvčí (Anglie)
Karl založil English in Zlin, s pomocí a podporou dalších lidí, v roce 2015 poté, co 5 let působil ve Zlíně jako učitel angličtiny.
Vystudoval psychologii a biologii a předtím než začal učit jako kvalifikovaný CELTA lektor v Anglii a České Republice, působil jako terapeut. Mimo to, strávil hodně času cestováním se svou partnerkou a spoluzakladatelkou English in Zlin, Pavlou. |
Při výuce angličtiny je jeho hlavním cílem naučit studenty vyjadřovat se přirozeně, tedy vyměnit typickou „Czenglish“, která je často výsledkem doslovného překladu, za přirozenou angličtinu plnou slov, vět a frází, které se běžně používájí v každodenním životě v ryze anglickém prostředí. Ve svých konverzačních hodinách, které jsou promyšlené a strukturované, ale zároveň flexibilní a „organické“, rád se studenty diskutuje o tom, jak rozdílný je život na Moravě a ve Velké Británii.
V hodinách se soustřeďuje na rozvoj správné výslovnosti a dikce. „Pokud máte správný přízvuk, budou vám ostatní lépe rozumět a vše půjde snáz a lépe.“, říká Karl. Věří, že právě schopnost vyučovat správnou výslovnost a přirozenou angličtinu jsou největší devizy rodilých mluvčích.
V hodinách se soustřeďuje na rozvoj správné výslovnosti a dikce. „Pokud máte správný přízvuk, budou vám ostatní lépe rozumět a vše půjde snáz a lépe.“, říká Karl. Věří, že právě schopnost vyučovat správnou výslovnost a přirozenou angličtinu jsou největší devizy rodilých mluvčích.
Karl Martin - Founder & Director of Studies
Native English Teacher (England) I founded English in Zlin, with the help, support & encouragement of others, in 2015 after 5 very successful years of teaching English in Zlin. Prior to working as a CELTA qualified English teacher, in both England & the Czech Republic, I worked in therapeutic services after studying Psychology & Biology. I also spent a lot of time travelling Europe & beyond with my partner, and co-founder of EiZ, Pavla. As an English teacher my main aims include converting my students to using natural, everyday English expressions – whether formal or informal – for all kinds of situations – whether personal or professional - instead of ‘Czenglish’ expressions which are often developed by directly translating from one language into another. |
In additional to this I really enjoy, as do my students, discussing the many differences between life in Moravia & life in Britain – somethings are the same and somethings are worlds apart – and I like doing this in my semi-structured but ‘organic’ conversation lessons. I also believe that one of the key benefits of having native teachers, as well as providing the previously-mentioned, is to pass on our pronunciation– when your accent is clearer to understand then everything gets easier and better! And this is something that I focus on with all my students of all ages.
I appreciate my introduction is brief, so if you want to find out more about me come and join one of my courses, I will be happy to answer any questions you have!
I appreciate my introduction is brief, so if you want to find out more about me come and join one of my courses, I will be happy to answer any questions you have!
________________________________________________________________________________
Pavla Žáková - Spoluzakladatelka, lektorka angličtiny a překladatelka
Vystudovala jsem Filozofickou fakultu MU v Brně obor Sociologie a sociální práce. Po studiích, během kterých jsem úspěšně zdolala mnoho evpropských pohoří a skal, jsem se nadále věnovala cestování a extrémním sportům. V roce 2000 jsem částečně zakotvila v Anglii, kde jsem pracovala nejprve v ústavu pro mladé delikventy a potom ve škole pro studenty s PAS (Poruchy autistického spektra). V roce 2009 jsem se vrátila do Zlína a věnuji se, kromě rodiny, překladům a výuce angličtiny. Jsem držitelkou certifikátu TEFL a autorkou všech fotografií na těchto webových stránkách.
|
V hodinách se snažím přizpůsobit se potřebám studentů a co nejvíc využít a zefektivnit výukový čas. Záleží mi také na tom, aby hodiny angličtiny byly příjemně stráveným časem pro všechny zúčastněné. Ráda používám obrazový materiál a nejrůznější doplňkové aktivity (ve všech věkových kategoriích), neboť tyto rozvíjejí schopnost vyjadřování a improvizace. Ze zkušenosti vím, že schopnost komunikovat v cizím jazyce není přímo úměrná gramatické úrovni. Studenty už od začátečnické úrovně vedu k tomu, aby aktivně využívali své znalosti v mluvené i psané formě.
________________________________________________________________________________
to educate, to entertain, to inspire